Cel:
Zaprojektowanie, a także wdrożenie estetycznej oraz skutecznej identyfikacji wizualnej i DTP, wspierających budowę wizerunku wydarzenia oraz komunikację zarówno z, jak i pomiędzy jego uczestnikami.
Wyzwania:
Formuła Poland IT Meeting zakłada innowacyjne połączenie klasycznej konferencji z ideą networkingu. Zamiast wysłuchiwania prelekcji, uczestnicy mogą zaplanować na 2 dni wydarzenia nawet 32 spotkania indywidualne z interesującymi ich partnerami biznesowymi. W tym kontekście komunikacja wizualna musiała zostać zaprojektowana w bardzo funkcjonalny sposób, korespondując przy tym z unikalnym charakterem i przebiegiem wydarzenia.
Efekty:
Podstawowy projekt komunikacji wizualnej Poland IT Meeting objął logotyp, stronę www wraz z platformą rejestracji uczestnictwa i zintegrowaną, dedykowaną aplikacją mobilną (IOS, Android), a także liczne gadżety reklamowe. Oprócz tego stworzyliśmy inspirowany analizą potrzeb uczestników specjalny katalog, którego druk zrealizowaliśmy w przededniu konferencji, aby zapewnić maksymalną aktualność zawartych w nim informacji. Dodatkowo w obszarze DTP przygotowaliśmy liczne plany i inne materiały informacyjne ułatwiające poruszanie się po obiekcie, w którym organizowane było wydarzenie. Nie zapomnieliśmy oczywiście o elementach humorystycznych, takich jak np. specjalne kartki z zabawnymi zwrotami po polsku i angielsku. Cała komunikacja prowadzona była w obu tych językach.