Projekt:

Sesja zdjęciowa linii odzieży sportowej KiK Ergee

Cel:

Założeniem projektu była niestandardowa promocja nowej, sportowej linii ubrań marki, która do tej pory nie była kojarzona z tego rodzaju strojami i akcesoriami.

Wyzwania:

Przez odpowiedni dobór influencerki oraz miejsca organizacji sesji chcieliśmy pokazać, że nowa linia ubrań to produkty gwarantujące zarówno wszechstronną wygodę, jak i atrakcyjny, kobiecy wygląd.

Efekty:

Projekt:

Sesja zdjęciowa największego w Polsce sklepu sieci KiK

Cel:

Przygotowanie materiału zdjęciowego, który w mediach oraz podczas imprez branżowych będzie atrakcyjnie prezentował przykładowy sklep wielkopowierzchniowy KiK - tą kategorię sklepów liczących powyżej 800 m kw. sieć wprowadziła do swojej polskiej oferty w 2018 roku.

Wyzwania:

Zdjęcia miały prezentować kluczowe zalety nowej kategorii sklepów: przestrzeń - zapewniającą wygodę zakupów, a także bardziej przejrzystą ekspozycję i szerszą dostępność asortymentu. 

Efekty:

Projekt:

Sesje portretowe

Cel:

Przygotowanie biznesowych zdjęć portretowych do wykorzystywania w komunikacji medialnej.

Wyzwania:

Każdy model to inna osobowość. Różnią się temperamentem, ale ich zdjęcia miały wspólną cechę: uchwycić "prawdziwą twarz" fotografowanego.

Efekty:

Projekt:

Sesja zdjęciowa konceptów kulinarnych

Cel:

Przygotowanie materiału zdjęciowego promującego firmę w komunikacji medialnej oraz różnego rodzaju materiałach DTP.

Wyzwania:

Fotografia kulinarna to szczególny obszar operowania obrazem, szczególnie pod kątem przygotowywania produktów w taki sposób, by w trakcie sesji były "fotogeniczne". W tym kontekście kluczowa była kreatywna i precyzyjna współpraca fotografa z kucharzem.

Efekty:

Szukasz pomysłu na firmowe social media?

Kliknij i zapytaj o ofertę!