Projekt:
Sesja zdjęciowa linii odzieży sportowej KiK Ergee
Cel:
Założeniem projektu była niestandardowa promocja nowej, sportowej linii ubrań marki, która do tej pory nie była kojarzona z tego rodzaju strojami i akcesoriami.
Wyzwania:
Przez odpowiedni dobór influencerki oraz miejsca organizacji sesji chcieliśmy pokazać, że nowa linia ubrań to produkty gwarantujące zarówno wszechstronną wygodę, jak i atrakcyjny, kobiecy wygląd.
Efekty:
Projekt:
Sesja zdjęciowa największego w Polsce sklepu sieci KiK
Cel:
Przygotowanie materiału zdjęciowego, który w mediach oraz podczas imprez branżowych będzie atrakcyjnie prezentował przykładowy sklep wielkopowierzchniowy KiK - tą kategorię sklepów liczących powyżej 800 m kw. sieć wprowadziła do swojej polskiej oferty w 2018 roku.
Wyzwania:
Zdjęcia miały prezentować kluczowe zalety nowej kategorii sklepów: przestrzeń - zapewniającą wygodę zakupów, a także bardziej przejrzystą ekspozycję i szerszą dostępność asortymentu.
Efekty:
Projekt:
Sesje portretowe
Cel:
Przygotowanie biznesowych zdjęć portretowych do wykorzystywania w komunikacji medialnej.
Wyzwania:
Każdy model to inna osobowość. Różnią się temperamentem, ale ich zdjęcia miały wspólną cechę: uchwycić "prawdziwą twarz" fotografowanego.
Efekty:
Projekt:
Sesja zdjęciowa konceptów kulinarnych
Cel:
Przygotowanie materiału zdjęciowego promującego firmę w komunikacji medialnej oraz różnego rodzaju materiałach DTP.
Wyzwania:
Fotografia kulinarna to szczególny obszar operowania obrazem, szczególnie pod kątem przygotowywania produktów w taki sposób, by w trakcie sesji były "fotogeniczne". W tym kontekście kluczowa była kreatywna i precyzyjna współpraca fotografa z kucharzem.