Cel:
Wzmocnienie modowego, inspirującego ducha marki i jej wizerunku producenta atrakcyjnej, dobrej jakości odzieży na każdą kieszeń.
Wyzwania:
Dobór odpowiednich partnerów kreujących treści zgodne z budowanym wizerunkiem KiK, a także dbałość o wiarygodny odbiór marki przez influencera oraz postów przez followersów. Byliśmy także odpowiedzialni za obsługę prawną projektu, obejmującą obieg informacji, dokumentów i produktów.
Efekty:
W działaniach postawiliśmy na dużą elastyczność względem partnerów, wśród których znalazły się osoby o różnych zasięgach. Pierwszym krokiem było niezobowiązujące wysłanie atrakcyjnie zapakowanego produktu KiK do szerokiej bazy potencjalnie zainteresowanych influencerów. Efekty to kilkadziesiąt publikacji na blogach i Instagramie, a także nawiązanie trwałej współpracy z pięcioma influencerkami modowymi. Organizowaliśmy też m.in. sesje zdjęciowe prezentujące nowe linie produktów, prezentacje barterowe czy VIP Shopping – wieczór zakupów dla zaproszonych blogerek na dzień przed oficjalnym otwarciem nowego sklepu.