latwspółpracy
materiałówprasowych
publikacjimedialnych
Cel:
Wspieranie komunikacji zewnętrznej firmy poprzez budowę trwałych relacji z mediami i dostarczanie im wartościowych informacji dotyczących produktów i działalności jednego z wiodących producentów chemii budowlanej w Europie.
Wyzwania:
Materiały tworzone dla Baumit muszą prezentować fachową terminologię i rzetelne informacje, przydatne dla odbiorców – zarówno dziennikarzy, jak i czytelników, wśród których znajdują się przedstawiciele kluczowych dla Baumit grup: architekci, inwestorzy i wykonawcy. Jednocześnie materiały powinny mieć atrakcyjną dla odbiorców formę, być tworzone za pomocą jasnego i atrakcyjnego języka, a także uzupełnione odpowiednio dobranymi materiałami ilustracyjnymi.
Efekty:
Przez prawie 13 lat współpracy przygotowaliśmy dla Baumit blisko 650 informacji prasowych, które przełożyły się na około 11000 wartościowych publikacji w prasie drukowanej i internecie. Materiały dotyczą zarówno ewoluującej oferty produktowej, jak i innej aktywności firmy, np. jednego z najbardziej uznanych w branży konkursów architektonicznych - Fasada Roku czy akcji ColorLove Przedszkole. Dla Baumit organizowaliśmy również konferencje prasowe, dotyczące m.in. otwarcia nowego zakładu produkcyjnego w Pobiedziskach czy jubileuszu 20-lecia działalności firmy w Polsce i finału konkursu Fasada Roku. Dzięki naszym działaniom, prowadzonym często w synergii z działalnością reklamową Baumit, marka jest stale obecna na łamach największych i najpoczytniejszych miesięczników budowlanych, wnętrzarskich, architektonicznych i nieruchomościowych, a także w numerach specjalnych oraz dodatkach tematycznych kluczowych dzienników ogólnopolskich i lokalnych.