Cel:
Stworzenie anglojęzycznej strony internetowej – wirtualnej wizytówki dla marki Good Karma, działającej na rynku europejskim pod skrzydłami międzynarodowego koncernu Cedo. Marki dostarczającej artykuły gospodarstwa domowego, pomagające zmniejszyć nasz wpływ na środowisko naturalne (produkcja m.in. ekologicznych worków na śmieci).
Wyzwania:
Naszym zadaniem było kompleksowe wykonanie strony www – od opracowania koncepcji aż po jej publikację w sieci. Głównym założeniem było stworzenie lekkiej i przyjemnej w odbiorze kreacji przy utrzymaniu linii graficznej Good Karma. Miała ona w szybki, prosty i przejrzysty sposób dostarczać konsumentom podstawowych informacji o produktach, a przy tym być spójna z ekologicznym DNA wspomnianej marki, w którym głęboko zakorzeniona jest ochrona środowiska.
Rozpoczęliśmy od rozmowy, która pozwoliła nam poznać oczekiwania Klienta oraz zaznajomić się z marką i jej wartościami, a przede wszystkim jej grupą docelową.
W zaprojektowanie i budowę strony internetowej zaangażowaliśmy zgrany, doświadczony zespół. Zaplanowaliśmy strukturę i układ strony, opracowaliśmy jej koncepcję, zredagowaliśmy teksty w języku angielskim, przygotowaliśmy projekt graficzny (wizualizacje strony), po czym go zakodowaliśmy oraz przeprowadziliśmy testy wersji roboczej. Gdy strona była już gotowa, ostatnim krokiem było wgranie jej na serwer Klienta i opublikowanie w sieci.
Efekty:
Dobre zrozumienie potrzeb Zamawiającego zaprocentowało powstaniem strony www w duchu marki Good Karma, przedstawiającej w atrakcyjny sposób jej ofertę i budującej zaufanie klientów.
W projekcie postawiliśmy na wizualną lekkość, minimalizm, dużo światła i elementy graficzne. Cała strona jest stworzona w zgodzie z brand bookiem marki.
Linia graficzna wykorzystywana przez markę ma charakter rysunkowy, dlatego w takim też kierunku poszliśmy tworząc ilustracje i ikonografie wykorzystane do zobrazowania treści zamieszczonych na stronie. Jasny przekaz i przejrzysta architektura informacji pozwalają użytkownikom łatwo i szybko dotrzeć do interesujących go sekcji oraz treści. Strona jest responsywna i wyświetla się na ekranach różnej rozdzielczości, co w świecie zdominowanym przez urządzenia mobilne jest na pewno jej kolejną zaletą.
Odwiedź stronę www.goodkarmaproducts.eu i zobacz efekty naszej pracy.